2018年1月25日 星期四

(10)1-1-1 的迷思(二)

(10) 1-1-1 的迷思(二)


//是否大部分學校真是看成績,多於看誠意1-1-1?//
不要小看1-1-1的威力
雖然只收1-1-1叩門的,48就只有藍循,但其他學校1-1-1會加分亦相信係事實,除非你真係覺得自己小朋友非常之出類拔萃,能人所不能,否則不要看輕1-1-1的威力,依家個個小朋友都咁叻,當兩個差不多的小朋友,學校一定揀1-1-1果個,避免遇到騎牛搵馬的學生,因此而增加學校行政工作。

叩門大熱學校,成功的相信九成係1-1-1,剩低果幾個,相信一係識飛,一係識人!如果你1-1-1果間唔得,叩其他熱門一線相信機會都相對較微,除非面試表現突然真係超哂班或有神秘武器-人際網絡。

//1-1-1 係唔係一定有得面見?//
實例你知,呢個世界無包生仔,學校唔見你又如何。

//0-0-0 一定無機?//
咁又唔一定,就算藍循,有時都會聽到唔係1-1-1,甚至0-0-0有得見,但要知道,人地點解無1-1-1。
學校一般都會比機會區外叩門,1-1-0就充份顯示誠意,但有些因自行時已經保險地選擇了有高分學校而又中了,或一些註冊了直資因而沒機會抽奬的,相信學校也可能是因應制度而體諒家長,而給予這些0-0-0的家長一個機會。

所以我覺得,要避免慘烈式叩門,先要從填表開始計劃,其次千其唔好諗住自己小朋友夠叻,覺得叩門只講實力而無視1-1-1的威力。

沒有留言:

張貼留言