2018年1月24日 星期三

(08)甲二三、乙二三

(08)甲二三、乙二三

//甲二、三是否要填//
1)基本上大熱一線填甲二、三係唔會中,可以填嚟當誠意分叩門用,留意真係大熱先好咁填。雖然甲二、三誠意有限,但總好過無,而且見過有學校叩門條件係要填過首三位。
2)填間入咗你唔會後悔的次熱或二線,記住甲部入咗,就唔會同你抽乙部。
3)如果你唔諗住叩門,可以留空。不過我覺得無留空嘅必要,填定到時叩又得唔叩又得。
4)有人話唔好填甲二、三,咁會快人一步抽乙一⋯⋯千萬唔好信,一定係等全部完成甲部先開始乙部,如果唔係,你諗下唔填甲部咪好著數。

//乙二、三填大熱當誠意分叩門用//
我覺得無必要,反而浪費了乙二、三個位。填得乙二,已經不是最愛,誠意分已經大打折扣,另外如果中乙二,都係叩1-1-1 加幾間心儀一線,浪費乙二、三個位,跌落去中三、四線,叩門分分鐘要叩一、二線共十幾二十間學校!

//甲一二三 。 乙一二三
仲有,唔好甲一二三 同 乙一二三填相同學校。甲二乙二填大熱,會浪費乙二個位。甲二乙二填冷門,入咗甲二無得抽乙一。

46/48 Simon

沒有留言:

張貼留言