2018年9月12日 星期三

大B 細B

大B 細B

十一月細B應否repeat K3 以考小一?
我覺得,十至十二月細B,如果沒有學習上的問題,基本上都不用刻意 repert。但為考直私,普遍來說大B又的確會有一點優勢。如果現在比我揀,我寧願玩多一年才讀K1。不過,知易行難!

如果跟到,我不會為考直私而repeat,對小朋友心理可能有壞影響。

如果跟唔到,repeat絕對有幫助,小朋友接收力和理解力都強了,升小適應也容易些,自信心也大些。

基本上如果係細B,可以的話,應該遲一年才入學,根本不用急,到小三大細B的分別才開始收窄,如果做細B,白白苦了起碼六年!試想想如果遲一年才入學,嗰六年小朋友會輕鬆幾多,理解力又好D,吸收力又好D,自信心又好D,各項表現都理想D。所以細B,越早轉做大B越好。根本就百利而無一害。

Handle到冇乜必要做大B,同意,但就係有個risk,要handle到,handle唔到點算,到時先諗就要考慮多好好嘢,到老師同你講跟唔到,已經好遲了,你到時仲頭痕!何不一早轉定做大B,百利而無一害,往後日子年年充滿自信。

如果說會浪費一年時間,不如說賺多一年愉快無憂的玩樂時間,同埋賺咗考到直私嘅機會,同埋賺咗可以一路維持到起碼小三嘅自信心所以如果可以,跟本就應該遲一年才返學,大B跟本冇蝕底。

一早轉做b ,百利而無一害,賺咗嘅開心快樂時光,同埋賺咗考到直私嘅機會,同埋賺咗可以一路維持到起碼小三嘅自信心,我就覺得一啲都唔浪費。

46/48 Simon


沒有留言:

張貼留言